Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Σκέψεις μαθητών για την έννοια σπίτι

Σπίτι δεν είναι ο χώρος που τρώμε και κοιμόμαστε, αλλά το μέρος, τα πράγματα ή οι άνθρωποι που μας κάνουν να αισθανόμαστε άνετα, να αγαπάμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας και να προχωράμε μπροστά χαρούμενοι, παρά τις δυσκολίες της ζωής! 

Ο άνθρωπος θεωρεί σπίτι του, το μέρος που γαληνεύει η ψυχή του. 

Σπίτι για μένα είναι το μέρος που ανυπομονείς, να γυρίσεις, ύστερα από μια κουραστική ημέρα, γιατί εκεί νιώθεις ηρεμία και ελευθερία. 

Σαλόνι: Χώρος απόλαυσης και ξεκούρασης 

Κουζίνα, ίσως από τα πιο αγαπημένα μέρη μέσα στο σπίτι. Το φαγητό φέρνει κοντά τους ανθρώπους. Στιγμές που τις μοιράζεσαι με τους δικούς σου ανθρώπους.   Εκτός από τις κρύες μέρες του χειμώνα, το τζάκι μας παρέχει συντροφιά,συναισθηματική ζεστασιά και δημιουργεί όμορφες αναμνήσεις με την οικογένεια μας.    


«Και ναι… η ώρα εκείνη που ο ήλιος δύει σαν έναν χτύπο της καρδιάς εκείνη η ώρα είναι που όλα γύρω μου αλλάζουν, αποκτούν άλλη σημασία. Γαληνεύει η ψυχή μου, οι σκέψεις μου γίνονται ένα με τα χρώματα του ουρανού. Εκεί εγώ αισθάνομαι οικεία». "

 Κάθε ζεστό σπίτι, έχει τις πόρτες του ανοικτές" 

Είμαστε όλοι εδώ… 

Σπίτι για μένα είναι ... ο αδελφός μου 

Το σπίτι μου η Λευκάδα 

Your eyes are my Home     

First Home 

«Η γνώση είναι η στέγη που πάντα θα αναζητεί το μυαλό».


 Η μουσική με το δικό της τρόπο, μας κάνει να αισθανόμαστε λες και είμαστε στο σπίτι μας. Δίνοντας μας το δικαίωμα, να εκφραζόμαστε ελεύθερα και να παρουσιάζουμε τις απόψεις μας, είτε αρέσουν, είτε όχι στους άλλους. 

Το σπίτι δεν είναι μέρος. ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου